Friday 12 December 2014

GELAGAT ANWAR IBRAHIM DAN AZMIN ALI – PAS, APA TUNGGU LAGI.

Tak habis fikir aku melihat kerenah puak-puak ni.  Demi Allah aku tak marah dengan dua ekor manusia ni, sebab kita dah jelas siapa mereka, kita tahu dah arah perjuangan mereka.  Kononnya demi keadilan untuk rakyat, korok mu, mu jangan nak bodohkan ku, mu jangan nak kelentog ku, mu berjuang hanya untuk lepas tengkuk mu jer.  Puas dengan nafsu serakah mu,
mu nak heret rakyat Malaysia yang bongok-bongok ikut telunjuk mu, terus sokong mu. Yang bongok-bongok ler, yang tak bongok tak ikut, jadi kalau tak nak kena bongok, janganlah ikut dia. Aku yakin yang cerdik mikir tak kan terpengaruh dengan filem mu atau wayang mu atau mainan mu.

Sebenarnya aku tak pelik langsung kalau si kafir sepenuhnya menyokong mu, lantaklah kalau mu nak gi jahanam, gi jahanamlah kamu dengan puak-puak mu.  

Tapi, tapi dan tapi, MasyaAllah, kenapa mu jadi gitu PAS.  Kenapa mu pandir sangat, konon semua ahli-ahli, termasuk ahli seumur hidup dan penyokong tegar/taksub PAS sana sini melaung perjuangkan agama, pegang erat dan berpandukan Al Quran dan Al Hadis.  Masalahnya, yer ker kau orang buat gitu.  Cuba celik sikit mata mu weh, cuba tengok sikit, siapa yang kau orang sokong?, siapa yang kau orang dokong ni? Adakah sokonganmu ini akan membawa gah atau membawa rebah?, terutama kepada agama mu, Islam.  Lihatlah dengan mata hati, jangan guna mata gulimu itu, sebab ia melihat tapi hati mati.
Eh! Bang Non, tak ada tempat lain nak tengok? haishh tak serik serik lagi... 
Aku tak kan ampun dunia dan akhirat andai rosaknya agama, bangsa dan Negara ini disebabkan mu.  Dik kerana kebejatan otak-otak mu berfikir, maka kamu sanggup  bersekongkol dengan bajingan-bajingan tengek ini.  Lihatlah apa yang mereka buat dan nilaikanlah sendiri.  Adakah wajar tingkah mereka ini, apakah muslihat disebalik ini, patutkah kita mengiakan atau wajibkah kita menolaknya secara total. Lu fikirlah sendiri.

Tinggalkanlah mereka kiranya ia hanya akan membawa bala kepada agama, bangsa dan Negara. Tapi jika sememangnya kamu mahu melihat kerosakan berlaku kepada agama, bangsa dan Negara oleh tangan-tangan ini, teruskanlah, kalau itu adalah merupakan satu kepuasan untuk mu. Tunggulah apa kifarah atau bencana yang akan Allah turunkan andai kita lalai dan cuai. Peliharalah akidah agar Allah SWT sentiasa bersama dan merahmati kita. Wallahuaalambissawab...

Jom kita tengok apa yang mereka buat dan baca sedikit ungkapan dua makhluk ini;


 Anwar Ibrahim dan Azmin Ali hadir di Gereja Holy Family, Kajang,Selangor pada 7/12/2014, jam 1130 yang turut dihadiri oleh seramai lebih kurang 1,200 orang (majoriti Cina dan India). 

Antara ucapan Azmin menyatakan; pendirian kerajaan PR Selangor untuk meraikan kepelbagaian agama, “ sebab itu saya tegaskan, the 351 bibles must return back to church. And I promise, you (Kristian) will not alone, we (PKR) will with and behind you all the time. Don’t worry, you can keep on my words” sambil mendapat tepukan gemuruh.
Anwar Ibrahim pula berkata tentang persamaan antara Kristian dan Islam iaitu orang Kristian menyebut Jesus, tetapi orang Islam menyebut Nabi Isa, sambil memberi contoh di Turki, Kamal Attartuk tidak membezakan antara Islam dan Kristian untuk meraih keamanan yang tulin (the real peace).  Beliau juga bertanya kepada Azmin, mengapa susah sangat untuk mengembalikan 351 bible, “for me, there is no problem to distribute the bible even though in Malay Language, no problem at all.  Why it’s happen in multiracial country like us.  That why, we must against racism and fight for freedom in this country” juga mendapat tepukan gemuruh.

Dalam majlis ini juga, Anwar Ibrahim turut membakar semangat anti Islam di kalangan orang Kristian dan mengajak mereka menentang BN yang didakwa kononnya tidak berlaku adil. kepada agama lain.




No comments:

Post a Comment